cellphones



sitter med mina julklappspengar i handen och letar mobilen. Min nuvarande har sprickor längs hela skärmen stackaren, den lever nog inte länge till. Ska nog åka in med mamma någon gång i veckan och titta lite, vill ju känna på dom haha! Det lät ju som det gjorde men knapparna måste vara sköna. Har verkligen siktakt in mig på Sony ericsson men nu när jag tänker efter, det enda kravet jag har är att det ska vara knappar.

För er som inte vill läsa mina mobiltankar kan börja här.
Kom hem från mormor för typ en timma sedan, ska nog sova snart. Detta lovet har jag bestämt mig för att inte sova bort, och måste lära mig att komma upp i tid till skolan. Så ska ställa klockan på typ halv åtta varje dag. Det siktar jag på iaf haha. Men nu blir det snart sängen, men vi hörs imorgon och från och med då ska jag uppdatera som vanligt!

Förövrigt, någon som har någon av de telefonerna på bilderna och kan säga nått bra/dåligt om dem? :)


Kommentarer
Postat av: malin

hihi nenne du akn ju ta min rosa telefon som prövmobil så länge om du vill ;)

puss sötnos

2010-12-25 @ 23:15:31
URL: http://malinaxxelsson.blogg.se/
Postat av: Tova

Jag ska ha sony ericsson ELM. Assköna knappar ^^. HAHA

2010-12-26 @ 20:22:02
URL: http://tovakonradsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0