jag tänker inte skriva en kärlekssång till dig

jag tänker. och tänker. och tänker lite till. just nu.. borde jag vara glad. men jag kunde inte bry mig mindre. om allt, om skolan, om livet. haha Läser detta och ser att det ser lite ut som jag är självmordsbänegen och att detta är mitt hejdå brev. Tyvärr, så långt ska ajg inte gå. Men.. det känns bara som nått fattas. Jag vet inte vad bara. Den här glädjen till att göra saker finns lixom inte. Om nån hade frågat om jag ville åka till thailand nu och bara sola och få handla vad jag vill skulle jag inte hoppa upp och ner och vara överlycklig, mest bara; eh, okej, om jag måste så... hahaha. Okej vet inte vart jag vill komma med detta ens. Vet inte ens om det kommer publiceras.

Känns typ som att jag är levande död. Jag gör det jag ska, men inte mera. Går till skolan, kommer hem. Gör läxor, tränar och sover. Behöver göra något, få tillbaka lusten att leva. Nu skrattar jag igen haha låter såå töntigt. Jag kommer nog aldrig bli en sån känslosam människa. Nu ska jag sluta babbla ord som inte blir meningar, för detta är bara en ren jävla soppa. Godnatt folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0