peppermint winter

det är sjukt mycket snö just nu.. kom bara att tänka på det nu. Egentligen.. så är snö rätt så äckligt. Haha, eller snön är ju inte äckligt, men allt blask och slask, blöta strumpor, snöbollar i ryggen (okej, dom är rättså kul om jag får kasta själv) men annars.. eh? Nåja, finns ju bra saker med snö oxå. Skidor och ... hmm ... pulka :D det äger rätt hårt.

För övrigt är jag fortfarande segförkyld så blir bara till att vara hemma idag med, städa lite och sånt.
(jag har sagt att jag ska städa i typ två veckor men har det hänt, nej! suck jennifer....)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

sv: tack tack, fina du! Passa på, nu har jag förresten frågestund på bloggen! Svaren kommer förmodligen upp i ett videoinlägg! Kör på!

2010-12-12 @ 13:43:05
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: dannie

precis! vi får hålla tummarna för honom...

2010-12-12 @ 14:06:45
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0