is love alive?

tjabbalabbahabbalubbatubbalaluekorre. Jag är trött, mår illa och tog mig inte till skolan. Dumma dumma feber. Nu fick dom inte smaka min underbara tigerkaka. Fy vad god den är. Jag är nog lite kung. *höm* ehe.. nee nu räcker det. Snart blir det mera alvedon och sängen tror jag, för alla HIMYM avsnitten är slut. höhö, bra gjort! Ska kanske fixa Ugly Betty säsongerna? Var aslänge sedan jag såg det. Hum.. let's see about that.



har förövrigt snöat sjukt mycket dom senaste dagarna, är typ en halvmeter djupt. no kidding folks.
Och när det luktar snö ute (jaa, snö luktar..) så betyder det en sak. Massa kaffe.
Äckligtsupermysig julmusik och bara mysa ner sig nått så inni. Japp, det ska jag göra nu!

Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, några planer för helgen? :)

2010-11-25 @ 14:58:02
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0