vem är jennifer?



denna bloggen är ju ny, så jag tänkte berätta lite om mig själv, genom bilder och lite text.                         
Innan jag skaffade denna bloggen, bloggade jag på www.livelovelearn.blogg.se med malin ↓



jag är en ganska galen tjej, som går första året på hanverksprogramet i vetlanda, inrikting florist.
Jag trivs sjukt bra där, klassen är den bästa som finns och människorna är helt underbara.



emma-sofia-lilli-ida




jag älskar att fota, har dock inte gjort det så mycket på sistånde pga dålig insperation.
när jag väl fotar anväder jag min Canon EOS 450D, och endast orginalobjektivet.



Jag älskar kläder, och allt därtill. Tyvärr blir det inte att jag handlar för mycket kläder.. lägger pengarna på  fika istället haha (a)

finns säkert massa mera jag kan skriva, men kommer inte på något. Har väl inget intressant liv precis ;)


I bloggen kommer ni få läsa om min vardag, massa bilder och kläder. Typ det :D



Kommentarer
Postat av: Malin

fin bild, verkligen -.-'

2010-11-15 @ 20:58:06
Postat av: :DD

assnygg!

2010-11-16 @ 14:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0