vem ska hålla dig när du släckt lampan?

ja, rubriken är från en engelsk låt översatt till svenska. det lät vackert i sången iaf, (bon jovi-superman tonight)
och nu byttes det till aladin. hihi, han är underbar.

Jag undrar hur.. hjärna kan vara så full med tankar, fast man inte får fram ett enda ord när man ska prata om det.
Eller så är det bara jag som har det problemet. Vet inte. Jag borde plugga. sitter bara häääär. shalala. Borde göra nått ordenkligt (det kan omöjligt stavas så.. eller?) Insåg precis nu att jag missade paradise hotel. Korv oxå.

Denna texten makes no sence.. men så kan det vara ibland.

Kommentarer
Postat av: Malin

kan meddela att jag med sitter med massa tankar.. rädd som satan och blir galen på mig själv och vet att jag måste plugga. Men ändå har jag bara läst fyra sidor på två timmar -.-

2010-11-10 @ 21:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0