Det är fest hos mig ikväll, och hela världen är min


Ny parfym från lindex, min förra tog slut och hade bara hundra kronor på kortet, så fick bli denna billiga saken. Luktar gott, tror dock inte doften kommer hålla så länge. Nåja, funkar bra för mig just nu.

Dagens planer har ändrats fram och tillbaka hundra gånger men nu är det bestämt att fyra brudar ska in till Esmeralda någon gång ikväll för lite förfest. Fram tills dess ska jag duscha, bestämma vilka kläder jag ska ha och städa rummet för johanna ska sova här ikväll. Men måste först och främst bli av med denna jobbiga huvudvärken haha. Hörs senare, puss!

Kommentarer
Postat av: emma

vilken söt parfymflaska! :)

2011-04-30 @ 19:31:46
URL: http://emmaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0