Han älskade henne inte, men hon märkte ingenting



håkan♥

Nu har jag klippt mig, det är lite kortare men inget farligt. Frisören tyckte jag skulle skaffa lugg, var asnära på att göra det. Sen kom jag hur det blev förra gången hon klippte lugg, den slutade vid halva pannan. Avstod det erbjudandet. Nu sitter jag återigen med mitt kära kaffe, och om inte malin svarar ska jag stanna hemma idag och chilla satan. Imorgon blir det shotpoker hos lullian, och jag är fortfarande skeptisk om det är en bra ide. Men dåliga ideer ger bra minnen, right?

Kommentarer
Postat av: emma

Kanske ska träffa lite kompisar, annars bara det ta det lugnt :) dudå?

2011-04-08 @ 16:40:05
URL: http://emmabroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0