Q/A

Vilken är din favorit blogg?
Jag har väldigt många bloggar jag gillar, men Kenzas ligger nog högst upp. Älskar bladningen med mode, vardag osv!


Vilka bloggar läser du?
Dagligen läser jag Kenzas, Angelicas, Victorias, Saras, Majas, Malins,  och Lillis.
Sen finns det några jag bara läser då och då, typ som Lovisas och Rumi


Vad har du alltid med dig i din väska?


Mobil, plånbok, paraply, alvedon, digitalkamera, almenacka, läxböcker och lypsyl. Detta är vanligtvis det som fyller min väska :)


Hur är det att ha en sån grym vän som Malin axelsson?
Kan berätta för er alla att det suger rätt hårt, hon är jävligt jobbig och egoistisk! Och lite bäst... :D


Har du någon kille?
Nope, ingen kille.


Har du någon gång varit full?

Ja det har jag.


Hur ofta dricker du?

Flera gånger om dagen, mest mjölk :)


Vad använder du för smink?


Använder lite olika beroende på hur mycket jag orkar/hinner. Men oftast blir det bara mascara, eyeliner, solpuder och läppstift.


Vart bor du någonstans?
Jag bor en liten bit utanför Vetlanda, världens ände typ :P


Vilken linje går du på gymnasitet?

Jag går hantverksprogramet, med inriktning florist :)


Varför började du blogga?
Jag älskar att skriva, och alla andra skapade bloggar så jag tänkte att jag skulle pröva, och jag älskar det!


Ditt absoluta favorit plagg från din gaderob/bästa klädelse plagget.

Älskar verkligen många saker i min gaderob just nu, så på delad förstaplats ligger den senapsgula t-shirten och min vita kavaj! :)


Vilka plagg ska man bära i sommar, enligt dig?
FÄRGER! Starka, många färger. Hur läckert som helst! Själv ska jag inskaffa nya tröjor och linnen i alla möjliga olika färger! Hatten är också riktigt snygg enligt mig, antingen en killhatt eller en större solhatt. Och virkat! Haha, kom på massvis saker nu! :)


Sommarens absolut värsta modemiss?

Kortkorta kjolar. Värsta modemissen, året om!


Vilken kamera fotar du med?

Canon Eos 450D, med orginalobjektivet.


Färg på tandborsten?

Rosa och vit.


Favorit pålägg på smörgåsen?
Nutella!


Favorit film?
Alla gråtfilmer, The notebook, P.S I love you, Dear John, A walk to remember osv! Ge mig gärna lite filmtips förövrigt! :D


Sämsta bloggen?
Har ingen speciellt som jag tycker är sämst, men jag är så otroligt trött på alla djurbloggar! Hästar och hundar och allt, det är faktiskt något jag inte tål!


Svart/vitt - Vitt
Iphone/HTC - HTC
Morgon/Kväll
- Kväll!
Bada/Sola
- Bada, jag älskar vattnet haha!
Sommar/Vinter
- Sommar
Blind/Döv
- Hmm.. svår! Måste nog välja döv, att inte kunna se allt måste vara otroligt jobbigt!


Bästa artisten?
Lars Winnerbäck, no doubt! Men Melissa Horn, Oskar Linnros, Daniel Adams-Ray, Martin Stenmarck m.fl ligger också högt upp på listan!


Vad kommer du göra i sommar?
Förhoppningsvis har jag jobb, har något på G, men annars blir det fotbollsskolan, massa chill med fina vänner, stek i solen, RIX FM festival, och fester. Massa fester, haha, att festa på sommaren är det bästa som finns! :D


Bästa ämnet i skolan?
Engelska, tycker det är jättekul! Och självklart karaktärsämnet (florist, när vi håller på med blommorna)


Nyaste plagget i din gaderob/
Äldsta plagget i din gaderob?

Nyaste plagget i min gaderob är denna skjortan från United Colors Of Benetton, som jag fick av min moster i fredags.
Äldsta plagget är nog denna cardiganen jag köpte när jag gick i sexan, vilket är fem år sedan!


Antal facebook vänner?
350 stycken :)


Hej?
Tja....?


Bilden med mest minnen, om du förstår vad jag menar?



Favorit affär?

Hittar alltid saker inne på weekday och på hm, så får bli en delad förstaplats :)



Kan inte du göra en videoblogg?
Haha, jag har faktiskt tänkt på det innan men tanken av att sitta och prata med en webcam skrämmer mig lite haha! Fårse i framtiden. Så mitt svar får bli kanske :)



Favorit spellista på spotify?
svenska, älskar denna spellistan. Just nu är Håkan Hellström - Vid protesfabrikens stängsel och Oskar Linnros - Annie Hall favoriterna :)

Kommentarer
Postat av: Malin

egoistisk! NJAAAAA det vet jag inte om jag är;)

puss

2011-04-24 @ 21:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0