RÖD/BRUN/BLOND/SVART



Mitt hår har ALLA färger nu, insane. Måste fixa det, vet dock inte hur jag vill ha det. Brunt är safe, vanligt. Vill bli antingen blond (inte platina blond, lite solslingor och ljusbrunt) eller rött. Rött är så läskigt jävla snyggt men jag tröttnar så lätt. Jobbigt läge. När jag ändå har hår uppe så är det klipptid på Fredag vilket känns... sådär. Det kommer klippas av en hel del tror jag, för det är slitet satan. Onödigt inlägg kommer jag på nu i efterhand haha.

Massa boring information om mitt hår här ovan, ni kan ju skippa det om ni känner att ni har bättre saker för er haha :P

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hej

Var med och tävla om en länkning i dagens låt :)

Kommentera namnet på låten och artisten i dagens låt inlägget :)



MVH LadyYasmine

2011-04-07 @ 10:49:24
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0