snoriga armar och en randig kind

sitter och äter barnyougurt, mumma! Ska snart göra.. ingenting. Det är helg, äntligen och jag ska göra absolut inget. Möjligtvis städa, och gymmet på söndag. Och Fia imorgon kväll om hon är frisk. Blev visst lite ändå.

Nu sitter jag och funderar på en hel del. Pengar, är mitt största problem nu. Måste få ihop allt, göteborg, kläder, mat, ny mobil etc. Suck. Borde verkligen skaffa mig ett sommarjobb, men suger rätt hårt att typ allt är upptaget. Ringde runt som fan för några månader sedan och alla hade redan fullt. Nehe. Måste fortsätta räkna. Inom en vecka kommer ny design upp, fint! Puss med er!


Kommentarer
Postat av: Malin

va fin du är penne!

2011-04-01 @ 16:50:28
URL: http://malinaxxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0