Yesterday


Gårdagens klädsel innan hotellet, väl på hotellet hade jag på mig denna magtröjan från H&M och en kjol under. Gårdagen var rätt lagom, som alla hotell. Det puttas, knuffas och bråkas, men som vanligt är förfesterna det att se fram emot. Nyss åkte Johanna hem och farmor kom hit så det blir tårta och kaffe. Är rätt sugen på ännu en fest, i och med att det är valborg, men jag får stänga av dom känslorna för plånboken säger ifrån. Så idag ska jag vara rätt duktigt, fixa lite läxor för vi har fyra prov i veckan, kanske titta på en film och ta det lungt. Får hoppas att dom som drar till ekbacken kommer ha det svintråkgit så jag inte missar något, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0