day 6

Typ av killar jag faller för.

Det viktigaste av allt är personligheten, att han ska vara trevlig och att jag ska må bra av att umgås med han och allt sånt. haha. Men när jag läser den här "frågan" om vilka killar jag faller för tänker jag på utseende. Jag älskar blåa ögon, jag typ smälter haha. Kanske är för jag alltid velat ha blåa ögon, har ingen aning. Annars (utseende) gillar jag väl ganska vanliga killar. Inga emo eller hårdrockare eller något sådant speciellt. Men sen som sagt är ju det viktigaste att man "klickar", att man har lätt att umgås med varandra och har kul. Jag skulle dö om man inte skulle ha roligt med varandra.

Vet inte riktigt hur detta inlägget blev med tanke på att jag har hoppat lite fram och tillbaka med allt haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0