day 8

En dålig vana jag önskade att jag inte hade är nog att jag äter. Alltid. Fika till kaffet, godis lite här och var och chips. (haha när jag skriver detta äter jag popcorn). Nej men allvarligt, det är något jag stör mig på om mig själv. Något som har med mat och sådant att göra (en till ovana) är att jag aldrig rör på mig. Jag tänker bara saker men det blir inget av dom. Mycket snack och lite verkstad skulle man kunna säga. Och jag måste alltid rätta folk, om dom stavar fel eller har fel. Även om jag inte är helt säker själv och sedan visar det sig att det var jag som hade fel, inser jag det inte. Jag fullkomligt hatar att ha fel, haha. Nu skrev jag om lite saker som inte riktigt hör till men det spelar ingen stor roll haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0