i'm the kid on mtv mama!

bilden under är för vacker. Skriver detta inlägg mest för att den bilden inte ska vara överst haha. Nu är jag rätt så mycket trött, så jag ska plocka upp lite av kläderna från golvet, sedan ska jag söva. Om det går, vaknade sent både idag och igår. Nåja, ska ligga i sängen i alla fall.
Imorgon ska jag gå till min sista riktiga praodag, men eftersom jag varit sjuk 4 dagar så måste jag jobba igen dem på sportlovet. Vilket inte känns så värst kul. Ska nog jobba en lördag = mindre timmar. Vill trots allt spendera mitt sportlov med vänner och hitta på roliga saker. Nehe, städa ska jag göra! God natt med er :)

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Hoppas du sov gott :)



Svar: Jaa usch och fy, det här är inte kul längre! Då är vi två :)



Vad ska du göra idag då? Några planer?

2011-02-11 @ 07:47:49
URL: http://jacquelineengelberg.blogg.se/
Postat av: Malin

man måste la bara jobba igen om man missat fem dagar?



och sjukanmäla sig till skolan om man missat tre eller mer... ? :o

2011-02-11 @ 20:41:34
URL: http://malinaxxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0