pissed off!



Riktigt jävla dålig morgon. Jag vaknar kvart i sju på min sovmorgon, sen påväg till bussen inser jag att jag glömt mattesakerna hemma. Springer hem för att hämta dom. Då är det fem minuter kvar tills bussen går. Så springer jag bort, kommer på att mobilen ligger hemma den med. Kommer till busstationen, ingen där. Såklart antar jag att bussen gått. Icke. Jag kommer hem och ser att klockan är 08:55 = tiden bussen går. Fan vad fint! Kan bara vänta på nästa buss nu och utskällning av Conny, gatt!

Kommentarer
Postat av: LINDA †

Svar: Ja precis :) Dom är inte så noga, men jag vet inte hur det blir. Om jag går in eller inte för jag har verkligen brist på pengar just nu! :(

2011-02-22 @ 16:10:07
URL: http://lindaklasson.blogg.se/
Postat av: LINDA †

Svar: Haha ojdå! Jo det är ganska trångt.. och som du skrev så knuffas ju alla på dansgolvet :c

2011-02-22 @ 16:44:10
URL: http://lindaklasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0