20110103

2011.. känns fortfarande fel att skriva. Nåja, kom hem från Frida för cirka 20 min sen, snart mat med. Sen ska jag nog dricka min koppa kaffe, smälta maten innan jag tränar på träningscyklen. Nu har jag blivit frisk så måste ta tag i träningen igen. Eller igen och igen.. men ja. Måste träna. All julmat har lagt sig och nu måste jag bli av med den. Lycka till Jennifer!

Morgondagen kommer jag spendera inne på mitt rum, ska städa och göra matte. Japp. Rolig att göra det på lovet men jag måste. Behöver även kolla över andra läxor och sånt oxå, men jag glömde kalendern i skolan. Kanske drar dit på onsdag då jag ändå måste köpa hårfärg.. Let's see about that!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0