blonde



är sjukt nervös över hur detta kommer gå. Kommer dock inte färga det förens på lördag, så jag på söndagen kan åka till maxi och köpa ny hårfärg om det blir förjävligt. Lär bli oranget, men enligt förpackningen ska det inte bli det. Får hoppas på det bästa, är ju inte värre än att jag kan färga om håret om det blir fult. Nu är jag för trött för att hålla ögonen öppna så blir en macka eller två innan sängen.

Imorgon är det förövrigt hotellet, undrar hur jag ska hålla mig vaken men med lite tur klarar jag mig.

Dock är varken lilli eller malin eller fia eller någon annan av mina fästtjejer med mig men har rosanna och company. Trevligt med nytt folk också. Nu babblar jag på för mycket, mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0