Jag saknar dig när du är bredvid mig


gina tricot. Orkade inte resa mig upp och ta bättre bild men ville inte ha det bildlöst heller.

Är i vilket fall hemma, slutar ju tidigt på fredagar. Det är det bästa på hela veckan, hade varit hemsk om jag inte hade slutat tidigt på fredagar. Hur som helst har jag massvis med saker att göra i veckan, matte prov, engelska prov, florist prov, lämna in novellen, lämna in en florist uppgift och kanske en till uppgift. Ska se till att bli klar med floristsakerna i helgen, det är nog bäst.

Ikväll ska jag bara umgås med min familj innan min bror åker hem till Göteborg igen. Resten av helgen är ganska oplanerad, men lite läxor blir det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh vilket fint halsband !! :}

2011-01-16 @ 13:54:31
URL: http://veronicahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0