2 ssteg från paradise


United colors oh benetton, och gina tricot byxor.

Idag har varit ännu en lagom dag. Först fick jag reda på att vi skulle få en sovmorgon även imorgon, soft! Sen gick referatprovet rent åt he*vete, sen såg jag saras snygga feather extensions, så Fia och jag bestämde oss för att sådanna borde vi med skaffa. Går av bussen med ett leende, sen upptäcker jag att ingen är hemma och fia har min nyckel. Så sötfia fick komma hit med den, gulligt. Senare idag blir det plugga rätt mycket, skriva klart ergonomiuppgiften och Kulsturprovet. Känner mig lagom pepp på det. Sist men inte minst känner jag mig rätt stolt som orkar hålla på att ta outfits bilder, tycker sådant är kul att läsa på andras bloggar. Gillar ni det, vill ni att jag ska fortsätta med outfitsbilder? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar att se outfits bilder! :)

2011-05-03 @ 16:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0