emmahurtig.wordpress.com


Emma Hurtig vann, congratz! Du har nu en plats i min menyrad!

Varför började du blogga?
Jag började blogga för att visa upp mina bilder. Sen hatar jag inte kläder och att själv vara med på bild, så det blir många sådana också!

Vad bloggar du helst om och varför?

Jag bloggar helst fina bilder! Motiv varierar oftast mellan porträtt eller natur. Sen massa bilder på mig själv och lite av min klädesstil. Collage på massa fina kläder och skor dyker också ofta upp!

Vem/vilka inspererar dig?

Vet inte om jag någon riktig förebild.. men några människor jag inspereras av är bland annat Fanny Lyckman (imfancy.blogg.se) Drake, Beyoncé, RIhanna (vem insperaras inte av denna brud?! vare sig det är musiken eller stilen!) och Signe (milk.freshnet.com)

Kommentarer
Postat av: sofia

Hej! Kika gärna in på min blogg om mitt modellande, mitt brinnande intresse för mode, mina vänner och annat i mitt liv! Följ gärna bloggen via bloglovin :) Kramar Sofia

2011-11-01 @ 11:15:58
URL: http://bbomans.blogg.se/
Postat av: Sara

så snyggt!!

2011-11-01 @ 12:49:26
URL: http://elieli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0