Q/A PART ONE

Vad är det bästa du vet?
Kaffe och kläder, i can't get enough!

Bästa grejen med linjen/klassen du går i?
Att alla gillar alla. Vi är grymt nära hela klassen, det gillar jag.

Stoppa upp en nuggets i näsan eller äta en snigel rå?

Nuggets i näsan.

Låt som du alltid kmr minnas?
Denna var svår, lyssnar på galet mycket musik. Men favvolåten all times är nog Beyoncé-Irraplacable.

Hur många besökare har du?
Varierar. Just nu ligger det mellan 50-150/dag.

Vad gillar du med att blogga?
Jag gillar att insperera, visa det jag tycker är snyggt och skulle vilja ha på mig.

Varför började du blogga?
Har alltid gillat att skriva, fota och mode, så då började jag blogga för där kan jag göra de sakerna på samma gång.

Vad gör dig glad?
Massvis med saker. Andra glada människor, mina vänner och min familj, kläder och dylikt i mängder, mat (haha), kaffe och tonvis med saker.

Vilka bloggar läser du?
Jag läser lite "lokalbloggar" så som hannanymans, malinaxelsson osv. Sen läser jag Kenzas, Angelickas, Linda Hallberg, Victoria Törngren m.m

Favorit färg?
Vit och blå.

Vart bor du?
En liten bit utanför Vetlanda i Småland

Hur länge har du bloggat?
På denna bloggen har jag knappt bloggat ett år, innan det hade jag en blogg som jag hade haft i två-tre år tror jag.

Vad tycker du man ska kombinera med för färger nu i vinter & höst?

Senapsgult, konjaksbrunt och mörkblått sitter prima. Annars gillar jag alltid helsvart, ett säkert kort.

Det varmaste och mysigaste plagget som bara är ett MÅSTE nu i höst/vinter?
Poncho och cape. Jag älskar det, tyvärr har min budget legat nere nu ett tag så jag har inte införskaffat mig det än men det kommer! Exempel på snygg cape finns HÄR.

Vad går du på för gymnasium och vad för linje?

Njudungsgymnasiet i Vetlanda, går Hantverksprogramet med inriktning Florist.

Vilket land är ditt favoritland? Om det inte är Sverige så, Har du varit där?
USA. Har inte varit där men har alltid drömt om att bo där!

Vilken är din favoritartist?

Beyoncé får jag aldrig nog av. Just nu lyssnar jag även på Melissa Horns nya låtar, Bruno Mars m.m

Om du har någon absolut förebild, Vem är det och varför?
Vet inte om det är någon person jag ser upp till så mycket. Gillar dock Kenzas personlighet, hon gör vad hon tycker utan att trampa någon på tårna.

Vad har du för kamera?
Canon EOS 450D

Vad drömde du om att bli när du var liten?
Jag kommer inte riktigt ihåg, hade nog inget speciellt jag ville bli.

Hur ser din drömkille ut?
Han har inget speciellt uteénde, men han ska vara sjukt rolig, fatta min humor och vara (såklart) helt underbart snäll!

Tror du på det övernaturliga?
Vet inte riktigt, det händer ju saker som man får svårt att fröklara men vet inte om spöken och sådant är svaret på det.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej.

Vilka är dina favorit affärer?

Handlar mest på H&M, men älskar Weekday och VILA, där hittar man alltid saker.

Har du ''funnit'' dig själv än?
Djupa frågor haha! Jag tror aldrig man finner sig själv, man lär sig alltid nya saker om andra och sig själv som gör att man alltid förändras som människa.

Vad gör dig riktigt lycklig?
När jag vet att jag gjort så mycket jag kunnat, vad det än handlar om.

Har du pojkvän?

Nope.

Hur ser du på mode, lever du för det eller är det bara en rolig grej?

Jag älskar mode och kläder, men vet inte om det är något jag skulle vilja "leva på". Skulle vara kul ett tag att jobba på ett modemagasin tillexempell, men skulle ju inte bli förkrossad om det inte skulle hända.

Vad gillar du att läsa om i en blogg?
Jag älskar insperationsbilder, spelar ingen roll om det är outfitbilder, collage eller bilder lånade från andra bloggar. Sendan gillar jag en lagom dos av vardagen, tycker bloggen blir för ointressant utan några textrader här och där.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden är jag helst med vänner, spenderar pengar på kläder, tränar (jag gillar att träna, dock är jag för lat för att komma ut ur huset) och festar.

Vad är det absolut värsta du vet?
Spindlar! Tål dem inte, skriker som en barnunge. Gillar inte heller andra kryp, eller fåglar. Usch...

Del två och tre kommer upp antingen senare idag eller imorgon!


Kommentarer
Postat av: elin

bra frågor! :D

2011-10-16 @ 11:14:44
URL: http://www.elinstar.devote.se
Postat av: Linnea

hoppas du haft en fin helg!

2011-10-16 @ 11:17:54
URL: http://worldaslinnea.devote.se
Postat av: Esse

jaha.... nuggets i näsan.... det vill jag se sen nån gång! ^^

2011-10-16 @ 11:21:40
URL: http://alittlebitlonger.devote.se
Postat av: Anonym

Vad är ditt favorit plagg?

Vad är det bästa du vet?



btw. Super fin blogg :)

2011-10-16 @ 13:05:23
URL: http://oliviasundell.devote.se
Postat av: amanda

Har du haft en bra helg? :)

kram!

2011-10-16 @ 13:48:02
URL: http://amandayes.blogg.se/
Postat av: CeciliaBäst!

Hoppas du får en underbar söndag!!

kram <3:)

2011-10-16 @ 14:11:00
URL: http://CecilijaaSalomonsson.devote.se
Postat av: Arcema

hej fin blogg

har frågestund just nu och den person som komenterar mest frågor vinner in länkning på min blogg!

ha en härligt söndags kväll KRAAM!

http://arcemaa.devote.se/blogs/13139346/fraagestund.htm

2011-10-16 @ 17:20:08
URL: http://arcemaa.devote.se
Postat av: Ida

kul att få läsa svaren :)

2011-10-17 @ 15:16:41
URL: http://thoursie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0