Q/A PART TWO

Följer du någon tv-serie?
Väldigt många! Gossip Girl, Two and a half men, How i met your mother, 90210, Grey's Anathomy, Desperate Housewifes och Modern Family

Det bästa med hösten enligt dig?

Att efter man varit ute i kylan, komma in och ta på sig en tjock kofta och mysa ner sig med kaffe. Mmm

Godaste efterrätten?
Brukar inte äta efterrätt så ofta men chokladmoussé med hallon är ganska sweet.

Har du någon celebrity crush?
Taylor Lautner, team Jake!

I vilket program gör du dina collage?
Polyvore.com

Får man kopiera dina collage?
Självklart! Skriv gärna att det är från mig, inget måste men vill gärna det :)

Hur gammal är du?
17 bast.

Ser du på idol, vem hejar du på?
Jag följer inte på idol, men Amanda F är grym

Skulle du säga att du är begåvad?
HAHA! Njee.. skulle inte våga påstå det.

Har du någon gång varit kär/är du kär nu?

Har varit kär, är inte det nu.

Beskriv dig med 5 ord
1.Blyg
2.Galen
3.Omtänksam
4.Rolig
5.Lång (?? haha kom inte på den femte)

Du har en väldigt fin stil, hur skulle du beskriva din stil?
Jag vet inte, den är väldigt personlig (jag tar på det jag tycker är snyggt) men den är ju inte orginell.

Du är otroligt vacker! Du har grymt fint ansikte som är unikt, funderar på att modella?
Tack så mycket! Haha, jag vet inte, har väl tänkt på det lite men är nog alldeles för lat för att jobba så hårt som modeller gör.

Hur får du fler läsare?
Tråkigt svar, men kommenterar runt. Visar att man finns, om de gillar bloggen kommer de ju tillbaka annars inte.

Vilken är din favoriträtt?
Pommes och fläskfilé, med sås. Muuuuuuums!

Säg 3 saker som alla måste ha i höst
Spetsiga pumps utan platå, många simpla basplagg och enkla boots.

Vilka vinterskor kommer du satsa på i år?
Jag kör på min känga med snörning, och mina boots från monki.

Favoritnagellack?
Just nu, 708 cool camel från isadora!

Varför är du så cool?
Haha, jadu jag vet inte..

Vilken av alla kändisar (i sverige) skulle du vilja vara för en dag?
Anders Bagge, skön som få!

Vad tycker du att hösttrenden är?
50 och 70tals inspererat, just gotta love it!

Var hittar du inspiration?
Modetidningar, bloggar, tv, m.m Nästan överallt ser jag personer med snygg stil som man gärna hade bytt gaderob med.

Vilket är ditt drömjobb?
Jag har ingen aning! Går floristutbildning nu, mest som en backup. Skulle vara kul att jobba med mode, typ stylist eller på en modetidning.

Hur sminkar du dig?
Som vanligt antar jag? Först fundation, sen puder och rouge, sen eyeliner och mascara.

Och vad använder du för smink

Mascara, solpuder, fundation, eyeliner, ögonskuggor, och läppstift.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0