REVIEW: Eight hour cream

Elizabeth Arden Eight hour cream, Kick 420 kr (just nu 336 kr)
 
Förra veckan gick jag och köpte mig denna, som jag sucktat efter länge men inte vetat om jag velat spendera pengarna. Men efter att ha läst många bra saker om den, och sett att den var på extrapris, tog jag tummen ur och köpte den. Och tur var det, för den works magic on my lips!
 
Eight hour cream kan man använda lite vart man vill där man är torr, händer, fötter, läppar. Min huduvsakliga använding av produkten är till läpparna, då jag ofta får torra och narriga läppar och vet inte hur jag ska fixa det. Provade den redan när jag kom hem och trodde inte att jag skulle se/känna någon större skillnad med det samma, men jo. Så fort man applicerat den på läpparna så märker man skillnaden, och ju längre tiden går desto bättre blir det. Det enda minus som finns med denna produkten är lukten, jag köpte den oparfymerade men tycker fortfarande den luktar lite konstigt.
 
I alla fall en väldigt bra produkt som jag kan rekommendera till alla man torra läppar (händer eller fötter!)

Kommentarer
Postat av: Tove

ääääälskar denna!!

2013-08-28 @ 10:42:52
URL: http://towes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0