WE CAN'T HOLD ON TO YESTERDAY FOREVER

Översta raden, från vänster: Guerlain brozing powder Terracotta light blonde, Isadora eyeshadow trio Cool browns, MUS MS Deadly, Topshop lipstick Pillow talk, Elf lipgloss Sweet Salmon, Rimmel Stay Matte, Clinique kajal Creame lustre, MUS conceler Red.
Nedersta raden, från vänster: MUS Mascara Multi Lash black, Maybelline mascara The falsies, MAC Omega och charcoal brown (de två vänstra, till brynen), Smashbox eyelid primer, Smachbox kajal Onyx, Smashbox face primer, Elf Pink passion
 
Var ute i storstaden Vetlanda igår, och eftersom jag var ledig mestadels av dagen bestämde jag mig för att spendera dagen med att sminka mig. Ovan ser ni resultatet, hade en rolig kväll med mina tjejer!
 

Kommentarer
Postat av: Sabbe

Fina ögon du har! :)

2013-08-19 @ 18:42:09
URL: http://ssabiinaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0