MAKE UP STORE DUAL FOUNDATION

 
Trots att sommaren är slut och jag i vanliga fall går tillbaka till foundations med mer täckning än vad jag har använt mig av under sommaren, men kan bara inte vara utan denna foundationen.
 
Det är en puderfoundation från MUS, i färgen Bangkok, och anledningen till att jag älskar denna är för att den kan fungera på många olika sätt. Vill jag ha lätt täcking applicerar jag med en puder borste, vill jag ha medium-täcking applicerar jag med en stipplingbrush. Sen så är färgena väldigt bra och lätta att arbeta med, den färgen jag har nu är nästan för mörk för mig men eftersom det är ett puder så är det lätt att blanda ner det till halsen och få ett naturligt resultat. 
 
Ska verkligen skaffa mig ett till, i en ljusare färg nu till vintern. Pudret kostar 265 kronor
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0