SEXY LITTLE THINGS

Sexy little thing noir, body lotion från Victoria's secret.
 
Måste säga att detta är min favoritdoft, någonsin. Herre min gud vad gott den luktar. Dock så har jag enbart denna flaskan, och har inte precis en victoria's secret butik i närheten, så sparar denna till speciella tillfällen. Ska i alla fall se till att köpa mig en nya flaska när jag åker till London, och body misten så att jag ha flera lager av denna doften, så det håller längre.
 
Doft Typ: Varm
Toppnot: nektarin, saftigt äpple, mousserande citrus, ananas, guanabana, aptitretande päron, röd frukt, bergamott
Hjärtnoter: Cattelaya orkidé, muget, cyklamen, kronblad jasmin, plommon, vanilj, Dewberry, cassis
Basnot: Golden bärnsten, sammet mysk, kvav skogen, tonkaböna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0