Avundsjuk

Är så himla trött på att bo mitt ute i öknen just nu. Kollar på bloggar från de jag åkte till Trainingschool med och varje helg åker de iväg till nya städer, medans den närmsta stora staden är San Diego 5-6 timmar bort härifrån. Känner mig bara lite uttråkad på Phoenix just nu, kan inte vänta tills Mamma och Pappa kommer hit och vi ska på roadtrip. Börjar med att åka till Grand Canyon, sen Las Vegas vidare till LA, sen upp längs kusten till San Francisco och sen flyger jag hem. Då har jag i alla fall fått se en hel del av västkusten, vill bara tillbaka till New York delen. Får väl ta det under min 13 månad.
 
På tal om ingenting så är det sååå. varmt. nu. Igår var det 36 grader och jag trodde allvarligt jag skulle smälta bort. Så fort jag gick ut ville jag bara vända om och gå in igen, och det är bara April. Hur jag kommer klara av sommaren är ett mysterium. Tur att luften är är så torr för hade det varit fuktigt hade jag nog tuppat av. Har tackat Gud varje dag för AC:n.
 
Idag börjar jag inte förens 12, så ska spendera fömiddagen med att skypa med Malin innan det blir jobb. Vet inte riktigt vad som kommer hända idag, men tror nog att jag ska stanna hemma med Quinn tills vi ska hämta upp Paige och Grace på skolan, och så kör jag antingen Paige till teatern eller Grace till gymnastiken. Ungefär som varje dag. Är helt otroligt hur många aktiviterer de här barnen har. Först går de på teater, åker därifrån tidigt för att hinna med sista (de har tre-timmars pass) timmen av gymnastiken. Gör alltid sina läxor i bilen för att hinna med allting. Något annat jag märkt är att här äter man alltid snacks. ALLTID. Om jag bara ska hämta den från skolan och köra hem dem till färdig middag så packas det med en PB&J sandwich eller någon proteinbar.
 
Blev ett litet blandat inlägg, men en liten uppdatering i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0