Baking cookies

Spenderade hela gårdagen hemma, Slapp hämta barn, slapp, köra till gymnastik och slapp sitta och vänta utan internet i tre timmar. Var bara hemma med Quinn hela dagen och kunde inte haft det bättre. Som vilken tre-åring som helst så är hon inte alltid på bra humör och man vet aldrig vad man får, men igår var hon en dröm. Hon lyssnade på allt jag sa, hon städade sina leksaker (utan att jag behövde säga till eller hjälpa till) och detta händer verkligen inte alltid. Hon åt sin middag, tog ett bad och var färdig för att sova i tid till att mamma kom hem. Tio poäng till mig! Under våra 6 timmar tillsammans kom Quinn på den genialla idéen att vi ska baka choclate chip cooikes. Sagt och gjort, börjar baka och tycker att smeten är lite rinnig för att göra kakor. Tänker inte mer på det utan tror att såhär gör man väl kakor i USA, men icke. Tar upp the cookie-mix kartongen och ser att det är muffins man gör av denna mixen. Blev alltså kakmuffins. Jag klagar INTE.
 
 
 
Idag blir det jobb mellan 3-9 och sen signar jag nog in för kvällen, ska upp tidigt imorgon och se FA-semifinalen mellan Arsenal och Wigan. Lördagen bjuder också på jobb mellan 12-5 så ska förhoppningsvis möta upp Tomke och company efteråt och få träffa lite folk min ålder. Can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0