Weekend

Min weekend
 
Kan börja med att be om ursäkt för upp och ner bilden, vet inte varför blogg.se ville vända den upp och ner. Har haft en helt GRYM helg, eller ja Söndag. Skulle sluta jobba vid 5 på lördagen, men min VM var sen hem så jag missade volleybollen, inte helt roligt. Söndagen var jag helt ledig och spenderade den på wet and wild water park med ett par andra au-pairer. Om man bortser från att min kropp inte är bikiniredo så var det en helt perfekt dag. Var Phoenix svar på Skara Sommarland och jag som har sinnet av en 6-åring blev som galen. Var där mellan halv 11-5 och tror inte vi satt ner mer än 45 minuter för att äta och sen sprang vi i vattnet igen. Efteråt stack vi alla och käkade på The Cheesecake factory och sen drog vi till vattenpipstället som numera är stället där alla au-pairer hänger för det är det närmaste vi kommer till en bar-känsla utan att vara på en bar.
 
Igår och idag har det blivit ganska lungt, vi har besök från en av min VM vänner från NYC och hennes barn så mina tider blir lite annorlunda. Blir mest att köra fram och tillbaka från skolan och städa/tvätta lite hemma och sen var dessa två dagar klara. Ser ut som det blir lite mer jobb i slutet av veckan eftersom barnen går på spring break (ska tillbaka till vattenparken på på torsdag igen) men under helgen blir det nog lite mera häng med vänner. Jag och Talita har snackat om att gå och tatuera oss i helgen (mamma och pappa..don't kill me) men vet inte rikigt hur det blir. Vi har även börjat planera en roadtrip till San Diego under mitten av maj och jag hoppas verkligen jag kommer att få ledigt för hade varit grymt kul! Talita har en minivan så vi hade tagit den, fyllt med människor och kanske, möjligtvis lite alkohol och sedan hoppa in i bilen och köra. Hade verkligen inte klagat, behöver komma iväg härifrån ett par dagar och se lite nya saker!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0