Bildlöst inlägg

Borde egentligen städa rummet just nu, men som vanligt så när det inte är något man känner för så skjuter man upp det så länge man kan. Jag gör det imorgon istället.
 
Idag så har jag i alla fall INTE kört bil (blev en stressig morgon med en lite tjurig tre-åring) så det glömdes bort. Var med Q på hennes simlektion innan vi körde till downtown Phoenix för att min VM skulle på något möte inför en operation hon ska ha på fredag. Under tiden satt jag och Q i bilen och hälften av oss sov och den andra halvan satt och spelade spel på sin mobil (ni får själva gissa vem som gjorde vad). Åkte "hem" blev avsläppte på bokaffären och sedan en timma senare upphämtad för att hämta P och G för att sedan åka hem. Blev i alla fall ett quick-stop på vägen för att pröva in-n-out för första, och säkert inte sista, gången. Gå hem och lägg dig McDonalds, vi har en vinnare! Lämnade av P på religionen och blev avsläppt hemma med Q innan min värdmamma och G och åkte till religionen. Käkade lite mat med Q men annars var vi ue hela tiden (vilket är helt underbart för hon brukar vara som klistrad på TV under eftermiddagarna) Detta gjorde att jag inte hann med allt jag skulle (tvätten och bada Q, men efter att hon suttit i en bil hela dagen så kände jag att hon förtjänade att springa lite.)
 
Där slutade min otroligt intressanta dag, ska förhoppningsvis få köra imorgon. Håller alla tummar och tår jag har för att det kommer hända och att jag inte kommer förstöra hennes bil eller barn under tiden. Sedan måste jag be om ursäkt eftersom jag är så OTROLIGT dålig på att ta kort på saker, ska verkligen försöka bättre mig så att det inte bara blir bilder på bergen framöver. Hörs troligtvis imorgon med lite roliga nyheter! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0