Bird funeral

Har haft ett par ganska eventfulla dagar sen jag skrev här sist. Till att börja med, djuroturen fortsätter då jag nu även stött på en spindel på mitt ben och två fåglar (varav en levande) har hälsat på INNE i huset. Fick som tur ut den levande och jag och flickorna bestämde oss för att ha en begravning. Vi (läs:dom) bad för fåglen och busken den skulle sova under, vilket jag tyckte var väldigt gulligt och passande.
 
Efter min lilla fågelincident i Fredags drog jag efter jobbet och hämtade upp Tomke och körde med henne till The Cheesecake factory, vilket känns som en klassisk au pair sak att göra. Vi mötte där upp Sandra, en anna tysk tjej och åt cheesecake. På alla hjärtans dag. Såg nog lite patetiskt ut nu i efterhand.. Träffade också världens mest närvösa man som frågade oss om han skulle ha västen öppen eller stängd, och han behövde "a womens oppinion because I'm nervous as shit!" såklart fick han det, fick se honom senare på kvällen då han och hans dejt bord var brevid vårat på resturangen och det såg ut som det gick bra. Var nog västens förtjänst.
 
Hade en trevlig liten shoppingtur med P igår i mataffären, hon hoppade rätt ner i vagnen och pekade fram och tillbaka vart jag skulle medans jag körde vagnen. Tog bara två timmar i affären, så belönade henne med en scone och mjölk från Starbucks efteråt och mig själv den största fetaste kaffen dom hade.
 
Har också lyckats trycka in en skypedejt med både Malin och min kära bror den här helgen, så jag har fått min Sveados för att hålla en vecka till. Lördag och Söndag bjöd inte på något annat än jobb och chill för min del, har ju haft en jobbig vecka (för att vara mig, jobbade 45 timmar vilket sliter på stackars mig)
 
Bestämde mig för en White Chocolate Truffle Rasberry Cheescake, YUM!
 
Hämtade P på gymnastiken där de hade två lifesize Spindelmannen dockor och en Scooby Doo.. Okej?
 
Tillsist skulle jag försöka vara lite "fashion blogger" och ta bilder på det jag köpt när jag faktiskt har på mig sakerna.. Gick ju sådär, men det får ni tåla. Var så nöjd då jag fick kjolen HELT GRATIS eftersom H&M hade rea. Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0