Dåligt humör

Har haft ett par riktigt skitdagar på sistånde. Ingenting har gått rätt, jag menar verkligen ingenting. Och idag var grädden på moset, typ. Skulle hämta Q från skolan och vad ser jag då när jag är framme..? DET FINNS INGEN BARNSTOL! Va, hur men nej!?! Då hade ju, såklart, mostern använt den när hon lämnade henne och glömt att sätta tillbaka den. Inte direkt mitt fel men blev ju inte mycket jag hjälpte med till i och med att någon fick komma och lämna barnstolen. Köper fel mat eftersom min VM inte kan äta för stark mat nu pga medicinerna, gav gurka utan salt (eftersom det brukar man ju ha på..?) och slår tån i trappan precis innan jag slutar. Och detta var bara idag.
 

Ska sluta vara negativa Nancy nu men behövde bara skriva av mig lite. UTÖVER allt ovan som hände idag så har det varit en bra dag, utanför jobbet. Började dagen med en skön promenad, slängde in lite kläder i tvättmaskinen (de krympte inte denna gången, yey!) och tog sedan en låååång dusch. Gjorde otroligt god frukost tll mig själv, äggröra, pannkakor och massa frukt. Tog hand om min och barnens tvätt, städade lite i köket och på barnens rum. Vet inte om det bara är i detta huset eller alla hus i USA men dammsugaren här är inte som hemma. Finns speciella kontaktuttag lite var som i huset där man pluggar in slangen, som är typ tre meter lång. Så kan man ju också göra.
 
 

Kommentarer
Postat av: Bror

Men lilla vän du har väl sett centraldamsugaren i min lägenhet? Fam eisenschmidt har sådan också. Är inget aom bara finns i usa, hittar du ett mindre hem där har de säkert vanliga damsugare;)

2014-02-12 @ 14:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0