Där rök lönen!

Idag har varit en hyfsat händelserik dag! Började med att jag fick köra barnen till skolan. Allt kändes verkligen jättebra, förutom bromsen. En liten konstig sak att tycka är konstig, men efter att ha varit van med en växellådas broms (kan man skriva så..?) så är atomatens aningen.. starkare. Vet inte om stackars fia kommer ihåg när jag råkade bromsa så hårt att hon nästan flög ut igenom rutan? Detta hände i alla fall, nästan, idag, fast när jag backade. Men fick köra lite sen på kvällen själv, och då gick allt verkligen superbra (såklart.)
 
I vilket fall som helst, släppte av barnen på skolan och drog till Target (mitt nya hem) och handlade lite smått. Blev sedan avsläptt vid ett mall och spendarede ännu mer pengar. Åkte och hämtade minstingen på skolan, stannade hemma och veck lite kläder och städade medans hon sov, väckte henne (vilket var andra världskirget typ) och gav henne lite lunch. Sedan var denna jobbdagen slut! Hoppade då in i min söta lilla Prias och drog till Target, igen haha. Kvinnan i kassan bara; "Oh, it's you again with the red lipstick!" och då skämdes jag lite. Tog mitt pick och pack till Wahlgreens för att kolla in det stället, inte lika impad som av Target. Har märkt att de lägger på momsen i kassan här också, vilket är förvirrande för min lilla hjärna. Kollar innan jag går fram till kassan att jag har tillräckligt med kontanter, sedan så bara lägger hon på 4 dollar till och så vips, står jag där som ett fån.
 
Ska visa vad jag köpte imorgon istället, för lampan i mitt rum kan vara bland det värsta jag varit med som så får förlita mig på dagsljuset. Hörs imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0