FÖRRA VECKAN I BILDER

1-2: Mitt stökiga rum som jag definitivt borde ha bättre koll på än vad jag har.
3-5: Mormors födelsedag (fina stjärnor gjorde av mig pga har fortfarande inte frågat om jag får ta kort på barnen)
6-8: Kört barnen till gymnastik och skolor.
9-11: Var i fredag med Q på barnmuseum, vilket egentligen inte alls var ett museum utan en gigantisk lekplats.
12: En hel hög med Ben and Jerrys smaker.. kan säga att jag hade svårt att välja.
13-15: Spenderade Lördagen hos Sandra i downtown, dom (jag drack absolut inte eftersom det är ju olagligt och skulle aldrig falla mig in att bryta mot lagen...) drack sig fulla, vi tittade på HIMYM och tog en promenad till bensinmacken och provade glasögon.
16-17: Bakisfrukost på IHOP. Bland det bästa jag ätit. Sen drog vi hem till mig och tittade på Vänner och chillade.
 
 
En bra vecka alltså! Har även varit här i en hel månad nu, känns som jag både varit här i ett år och som om jag kom hit igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0