Good feelings

Älskar att humöret kan ändras så fort. Från att ha haft ett par dåliga dagar så börjar denna dagen perfekt. Uppe vid 8, körde Q till skolan och handlade lite efteråt. Kan säga att jag brände äntligen pengar på kläder och inte smink, vilket verkligen var behövligt. Kan visa er imorgon, är på tok för trött för att ens plocka fram kameran.
 
Vi har haft otroligt bra väder här de senaste dagarna, mellan 25-30 grader och strålande sol. Kan tacka gudarna för det, har äntligen börjat få lite färg och ser inte längre ut som ett gående A4 papper. Känner mig lite bortskämd när mitt största problem är att jag glömt ta på mig sunblock, medans alla i Svedala troligtvis fryser tossingarna av sig just nu.
 
Ska också berätta att inom loppet av 2 timmar har jag haft två minihjärtattacker. Började med att när jag var ute och sprang (vet inte vad som händer med mig här borta, nyttig mat och träning? Behöver en påse chips på posten så jag kan känna mig som mig själv igen) så träffade jag på ett okänt, kattliknande djur. Får jag säga att jag hade panik? Har hört barnen prata om allt från skorpioner till Coyotes, men jag hade ingen aning om vad jag såg. Stod nog stilla i fem minuter medans katten gick runt bland grannens soppor innan jag kutade hem. Väl hemma, dushad och klar, hör har grymtande från trädgården. Hjälp? Stängde varenda dörr och fönster jag kunde se, och sprang till datorn och fick hjälp av min vän google att ta reda på vad jag hade hört och sett ikväll. Kan tilläga att det är sådana här saker som får mig att fundera om det är dags att leta reda på ett gym istället för att springa runt i öknen.
 
 
 
Har en sista postiv sak att dela med mig av. Våran städgubbe som kommer varannan onsdag är så lik Arsène Wenger så det finns inte. Tror aldrig jag varit så starstruk över någon som skrubbat köksgolv innan.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elwira

Hej Jennifer, jag älskar dig.
Jag tyckte katten var cool!
Puss och kram, från Elwira.

2014-02-15 @ 20:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0