Guess who's back.. back again

 
Lägger upp några bilder från de senaste dagarna som någon slags ursäkt till att jag varit frånvarande här, har inte varit helt piggelin dessa senaste dagarna. Var hemma hela dagen igår (min enda hela lediga helg denna månaden, borta!) men var verkligen behövligt efter att ja jobbat tre dagar i sträck med feber och förkylning. Idag var det i alla fall mycket bättre när jag vaknade (mindre bra nu när jag ska sova). Hade mitt första au-pair möte, ett välgörenhetsgång, passade ju perfekt när jag var sjuk, haha. Var ju som tur var världens kortaste runda, cirka tre kilometer, så till och med jag överlevde. Fick även gratis massage där (score!?!) (inser just nu att jag skriver allting i parantes, måste verkligen sluta haha).
 
Hade turen att få skjuts av Anneli dit, men vi hade ju ingen vidare koll på vart vi skulle någon av oss så virrade runt parken i kanske 15 minuter innan en gamal tant frågar om vi kan hjälpa henne med vägen. För vi såg inte ut som de mest förrvirrade människorna eller så? Ska i alla fall bli skönt att få övningsköra imorgon, för nu sitter man bara hemma de få lediga stunderna man har. Imorgon händer nog inte så mycket, jobbar mella 10-6 tror jag, ska nog mest köra imorgon, hämta/lämna barnen så att jag börjar känna igen stället. Tackar gud för att gpsen finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0