Hemmahelg

Tjena! Hade tänkt att börja med och be om ursäkt för att jag varit borta, men ni har allvarligt talat inte missat något alls. I fradags hade min VM operation, så under helgen blev det lite jobb men inget allvarligt alls. Hade tänkt att på min lediga tid umgås med lite Au-parier här omkring. Fick ställa in dessa planer ganska snabbt eftersom att på fredagen dubbelbokade jag jobb och en trip till Phoenix (hur dum får man vara..?) och på lördagen blev Tomke sjuk. Så i stort sätt hela helgen var jag med min familj, vilket, i och med operationen kändes rätt okej då jag kunde vara lite extra hjälpsam.
 
Ska förhoppningsvis på bio med Anneli imorgon, hoppas inte något kommer ivägen för detta nu bara.
Sedan, finns det något ni vill att jag skriver/visar här på bloggen? Känns som varje dag är det samma sak, så att jag skriver ungefär samma sak här... Kom med förslag i så fall! :)
 
 
 
 
Käkade på in-n-out, igen. Måste ta tag i träningen nu, är ju inte direkt så att jag har vädret att skylla på som man hade i Sverige..
 
Med de absoult sista pengarna jag hade köpte jag nya sminkborstar, Hurraaaay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0