Quickstop

Förlåt för att jag har gått i ide denna veckan. Har haft fullt upp med barnmuseeum och födelsedagsfester för mormor. Även fått se ännu ett underbart djur, en ödla på ca 15 cm. HURRA FÖR ÖKNEN! Ska iväg imorgon kväll och sova över till Söndag, då jag äntligen ska få se Bayern-Arsenal då jag hållit mig borta från allt som ha med CL att göra så det blir en supprise. Ska definitiv trycka in ett inlägg inlägg med bilder och lite mer info om veckan som har gått... See you then!
 
Uppdate: Gick in på Arsenals hemisda där jag skulle kolla på matchen och nötterna har resultatet i överskriften. Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Oliwia Eriksson

Hej storasyster!
Vi saknar dig jättemycket.
Cool spiderman, den gråa var coolast för den har vi inte sett förut. Vad är det för övernattning, vi blev nyfikna. Hör av dig - vi längtar.....
/Oliwia och Elwira

2014-02-22 @ 17:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0