SHOPPING

Som lovat, kommer nu bilderna på det jag köpte igår. Känns fortfarande som att jag inte har något att ha på mig, får spara lite de kommande veckorna sen är det dags att go bananas igen!
 
 
 
Blev en hel del smink för att... jag har ett problem? Måste i alla fall köpa lite saker till rummet, behöver mer klädhängen, en sminkspegel och fler lådor. Men det får bli en annan dag.
 
Kan inte påstå att jag haft en jobbig dag idag. Vaknade upp och hade ett litet "möte" med min VM, bara för att gå igenom småsaker i huset, tillexempel tvättmaskinen (har redan glömt bort om hon sa mörkt=varmt och ljust=kallt eller vice versa) . Efter mötet var jag ute med Q i ca 40 minuter, innan det var dags att åka för att skaffa mig ett ID så jag slipper bära runt på passet. Nemas problemas täntke jag. Kommer dit och får vänta i TRE timmar och sedan visar det sig att jag har glömt ett papper. Varför är jag sååå klantig? Ska tillbaka dit imorgon på morgonen när det öppnar igen så jag förhoppningsvis slipper vänta i evigheter.
 
Efter misslyckandet åkte vi och köpte mat, och jag fick min dagliga dos av Chipotle, deras sallad är to-die-for. Åkte hem, käkade, läste lite med P och sen var min dag slut. Ganska chill? Eftersom mitt rum nästan var lika stökigt som det var när jag bodde hemma bestämde jag mig för att stanna inne ikväll, gick bara på en promenad och sedan har jag försökt att städa och organisera så gått det går. Over all a pretty good day!
 
Får börja ta med min systemkamera vart jag än går, en iPhone gör inte denna solnedgången rättvisa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0