4 dagar kvar!

Kommer sakna mitt svenska lösgodis :(
 
Sitter just nu och skriver på in nya dator samtidigt som jag käkar godis och dricker kaffe. Good combo.
 
Har provpacka och alt fick plats med nästan 10 kilo tillgodo på varje väska, vilket känns hur skönt som helst. Kan lägga i lite extra kläder och skor då, eftersom allt det nödvändigaste redan ligger i. Det enda som väntas på nu är körkortet (varför ska jag alltid vara ute i sista minuten?). Visumet kom igår och, som vanligt, blev bilden jättebra ":)". Tror inte jag har en enda id-bild som blivit ens lite okej. Guess I'm just not photogenic?
 
Nu börjar jag känna mig lite nervös. Det går i vågor, först är jag jättenervös och sedan så och jag jättetaggad. Kommer definitiv sakna mina minsta systrar mest, gör så ont i hjärtat att tänka på det. Dom började gråta vid matbordet för att de sa att de skulle sakna mig. Hoppas att de i alla fall kommer och hälsa på någon gång.
 
Bara fyra dagar kvar till New York, och en vecka tills jag får träffa min värdfamilj.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0