Första dagen

 
God morgon! Här är klockan nio och jag vaknade för ca en timma sedan. Har haft lite problem med att sova den senaste veckan, vaknar vi typ 5 varje morgon och somnar inte om förens en timma senare.
 
I alla fall, igår var första hela dagen hos familjen, och jag trivs som fisken i vattnet. När jag vaknade och gick ner så gjorde min värdmammas syster frukost till mig, sedan så lekte jag lite med barnen innan jag ÄNTLIGEN fick tag på mamma och pappa för att skypa lite. Men eftersom vi inte pratat på över en vecka så skypade vi i cirka två timmar. Var så skönt att få prata lite med dem och att se Elwira och Oliwia igen. När det låååånga samtalet var slut packade jag upp lite, sen var det in på Skype igen och prata med Sofia i en timma.
 
Sedan fick jag ett val, att antingen sitta hemma i en timma till medans de andra åkte till kyrkan, eller att följa med. Jag valde alternativ nummer två, och tog mig faktiskt igenom en hel gudstjänst för första gången sen konfirmationen. Kan inte direkt säga att jag hade roligt men var i alla fall bättre än att sitta hemma själv.
 
 
Idag är jag ledig igen, och har tänkt att gå ut på en liten promenad här i området så jag får lite koll på läget. Imorgon börjar allvaret, då får jag följa med och skjutsa barnen till skolan och till alla aktiviteter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0