Just another day

Jag som trodde allt var stort i USA..?
 

Vaknade upp imorse och mådde inte ett dugg bättre. Som tur var visste jag att det skulle vara en lugn dag men bara mig och Q hemma i ett par timmar innan min VM kom hem igen så jag tog igenom mig denna dagen också. Bara imorgon kvar också sen har jag ett par dagar på mig att friskna till igen.
 
Idag har jag inte gjort så mycket, jag och Q lekte doktor och jag var såklart dödssjuk, behövde åka till sjukhuset med det samma. Efter att vi varit ute ett tag gick vi in och åt lite lunch (jag åt cheetos, kan inte påstå att de är godare än ostbågar) och Q åt en banan och lite vindruvor. Lät henne sedan titta på lite TV medans jag vek lite (mycket) tvätt. Har väldigt svårt att se vems som är vems, vet inte hur många gånger Quinn sa "nooo jennifer, that's not mine, it's Paiges" eller vice versa. Förhoppningsvis blev det inte helt galet. Hade också mitt första möte med min LCC idag, och tyckte att allt gick bra. Fick reda på att jag kommer få börja köra på måndag, känns skönt så kan man träffa lite folk på sin lediga tid. Annars har det inte hänt så mycket idag, ska gå och lägga mig nu (klockan är ca 9) för jag är så himmla seg i huvudet efter allt hostande och snuvande.
 

Kommentarer
Postat av: Malin

saknar dig! jättekul att läsa om allt! :D
krya på dig med!

Svar: Saknar dig med! Har blivit frisk nu, äntligen! :)
jenifererikson.blogg.se

2014-01-31 @ 22:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0