Oh no, I got the sniffles!

En klassisk "Jennifer med sin kaffemugg bild"
 
Känner mig inte helt frisk idag, har nog lite feber och har definitivt ont i halsen. Är lite fundersam på om/hur jag gör om jag blir jättesjuk. Har märkt att här så jobbar ALLA även hur sjuka de än är, så känns som att jag inte kan säga att jag är sjuk hur sjuk jag än är. Men förhoppningsvis så blir det inget mer än en förkylning så jag slipper oroa mig.
 
Igår mötte jag upp (läs: blev upphämtad) av en svenska tjej som hette Annelie, som bor ca 20 minuter ifrån mig, vilket känns bra! Hon körde mig till hennes kompisar, där vi åt lite lunch och sedan gick och hikade. Kan inte påstå att jag är väldigt vätränad eftersom redan efter fem minuter var vattnet uppdruckigt och jag var genom svett (kanske inte det bästa att ha på sig i 25+ är långbyxor och svart tröja).  Hade i alla fall jättetrevligt, även om jag redan då började känna av förkylningen och var nog till och med tystare än vanligt.
 
Idag har det inte hänt så mycket, började inte förens vid halv ett vilket var bra för mig, kunde ligga uppe i min säng och tycka synd om mig ett litet tag. Nu är bara Quinn hemma, men snart kommer Paige också och så ska vi vara hemma lite innan min VM och Grace kommer hem vid halv 8/8. Hoppas att imorgon bjuder på något kul (typ som att få köra bil). Har i alla fall ett skypemöte inlagt med mamma och pappa på morgonen och ett möte med min LCC på kvällen. Ska kolla om jag får lägga upp bilder på barnen idag också (om jag tar tummen ur och vågar fråga) för i så fall kommer det nog lite biler imorgon :) Ha det bra allihoppa nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0