This heat though






Sitter just nu framför datorn och tittar på film samtidigt som jag bloggar från mobilen. God forbid i pause the movie liksom. Har i alla fall dessa två senaste dagar varit med Q mest hela tiden, och för det mesta varit inomhus på grund av denna sjuka värmen. Har som mest varit 45 grader och det är.. Konstigt. Jag gillar värmen men när det blåser känns det som när man öppnar en ugn ungefär, vilket är väldigt obehagligt minst sagt. När vi har varit ute har det vari skuggan eller vattnet som gäller. Har även bytt ut mitt vanliga kaffe till islatte, av föklarliga själ. Annat som har hänt är att jag försöker byta ut min flygbiljett från SF så att jag kan följa med Talita till Portland och Seattle, vilket hade varit helt underbart. Hoppas hoppas det lyckas, vill verkligen se dessa städer och vill inte vara utan Talita allt för länge (loves you babe). 

Dags att lägga sig nu så jag är pigg imorgon och kan heja på Italien så att mitt favvis lag i VM England, har en liten chans att gå vidare. 

Kommentarer
Postat av: nathaliesadventure.blogg.se

Om du kommer upp hit, så säg gärna till! :) Hade varit kul att träffas :)

2014-06-24 @ 06:18:42
URL: http://nathaliesadventure.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hej Jennifer :) Vilken mysig och fin blogg du har! Kan du ta kontakt med mig via min mail, har lite frågor! [email protected] Mvh Ellen

2014-08-31 @ 19:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0