93 dagar kvar..

..tills jag får se mina föräldrar och mina två minsta systrar. Dagen innan min födelsedag också, vilket presse alltså! Sitter just nu och chillar i vardagsummet, eftersom jag nu räknat ut att routern är i föräldrarnas sovrum och jag är på andra sidan huset. Så varje gång jag har tid springer jag ner hit och försöker få lite saker gjort (kollar på serier och fotboll sen tre dagar tillbaka). Skulle egentligen gått "ut" ikväll men eftersom jag ska börja tidigt imorgon så får jag skippa det imorgon. Får se om mitt sydafrikanska, tyska, norka och svenska umgänge vill hitta på något imorgon eftermiddag/söndag istället, då jag ÄNTLIGEN är ledig. Inte för att jag har så himla jobbigt på mitt jobb, men jobbar på obekväma tider då alla är lediga, och är ledig när folk jobbar. Missar också den gratis mödarträningen som är på Lördagar då jag jobbar. Missar också Man City-Arsenal för jag jobbar. Rolig info jag delar med mig av..?
 
Eftersom dagarna rullar på som vanligt så finns det inte så mycket att uppdatera er med. Kan dela med mig av lite bilder från de senaste veckorna och ger ännu ett löfte som att uppdatera mer.
 
10 minuter senare.. Inga bilder idag då blogg.se inte alls vill ladda upp mina bilder. TACK då.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0