It's happening again!

 
It's on again!!
Är så peppad på att träna, men efter att jag var ute och gick och fick sen en fet jävla lång orm så har jag
blivit lite rädd av mig när jag är ute och springer/går. Så, istället för att lägga pengar på ett gymkort som kommer
glömmas om ett par veckor kom jag på att jag gjorde denna workouten för någon sommar sedan
och tyckte det var skitkul (och jobbigt!!) Jag märkte verkligen att jag blev starkare och hade bättre flås så nu jävlar! Ska ta denna veckan på mig och köra lite egen träning, joggingturer osv sen på Söndag nästa vecka börjar det på riktigt! Hurra!
 
Har varit dålig på att uppdatera JAG VET, så nu ska jag göra ett löfte jag kommer kunna hålla. En gång i vecka (kanske fler om jag har tid) kommer jag att uppdatera. Troligtvis på helgen så jag kan gå igenom veckan som har gått. Anledningen till att jag inte uppdaterar så mycket nu är för att varje dag är densamma, vaknar, kör/hämtar barn, leker med dem och sedan är jag för trött för att göra något. Det är därför jag inte skriver här så mycket för känns så långtråkigt att skriva samma sak over and over again.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0