WIFI PROBLEM

Har inte direkt haft världens bästa internet fram tills nu, men denna veckan har varit OTROLIGT segt. Var femte minut (skojar inte) stängs internet av, och sen när det väl är ingång så är det hur segt som helst och funkar som sagt bara i fem min. Har försökt ladda upp inlägg med bilder här i ett par dagar men inget vill funka, så jag LOVAR att så fort internet kommer igång så kommer det inlägg.

Kan kort berätta om min vecka också nu när jag ändå är ingång och skriver. Har haft det lite kämpigt de senaste dagarna, den ena dåliga nyheten efter den andra för familjen. Ingenting som direkt effektuerar mig, men ändå lite jobbigt för man vet inte riktigt vart man ska ta vägen eller vad man ska säga.

Förutom de dåliga nyheterna har jag haft en bra vecka, har hängt med Annelie i Fashion Squere och bränt ännu mera pengar (har nu satt mig själv på köpförbud), har sett en gigantiskt spindel och har haft spysjukan på besök. Sitter mest och väntar på min tur att vara sjuk eftersom jag har samma immunförsvar som en nyfödd bebis.

Kommer förhoppningsvis komma ett inlägg i dagarna med lite bilder från veckan, ha det bra sålänge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0