Inte så aktiv

Uppdateringen här är fortfarande rätt usel, efter jobbdagarna är jag så trött så antingen tuppar jag av med det samma eller så hoppar man rätt in i bilen för att försöka spendera lite tid med människor som är över 10 år.
 
Är i alla fall lite mer uppdatering på twitter och instagram, så följ mig gärna där; jenifererikson
 
Kan också berätta den goda nyheten att jag ÄNTLIGEN har fått en telefon (gamla skiten samsung, men kan ringa och smsa i alla fall) och idag drar jag till San Diego. Har med mig både engångskamera och systemkameran så hoppas jag kan visa er några bilder!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!
Jag ska åka som au pair den 7:e juli, och ska bo hos en familj i Chandler, AZ. Tänkte bara höra hur du tycker att det är att bo i Arizona, finns det mycket att göra, och är det många au pairer i området? Jag läser ganska många bloggar med au pairer, men du är den enda jag har hittat som är i Arizona, så det kanske inte är det vanligaste stället! ;)
Mvh
Jessica

Svar: Vad roligt!! AZ är verkligen supernice (det kommer vara rätt varmt när du kommer hit dock). Ska jag vara ärlig så nej, finns inte så mycket att göra i närheten, det som finns har man gjort under sin första månad ungefär. Men alla au pairen som ät här är supertrevliga, kunde inte bett om ett bättre ställe! :)
jenifererikson.blogg.se

2014-05-11 @ 17:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0